|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 08.07.2012 | | hieno ahven :) | | 08.07.2012 | abbu | Komee ahven! Millä tuli? :) | | 08.07.2012 | piirtorajala | Sillä Lailla! Onnea! ompa tosi hieno ahven het kerralla. | | 08.07.2012 | Kalamies69 | kuusamon oranssi helmi räsäsellä | | 09.07.2012 | | Pistikö hanttiin? | | 09.07.2012 | Kalamies69 | ei kovin | | 09.07.2012 | Jerex | mistä sait
| | 10.07.2012 | Kalamies69 | salaisuus
| | 10.07.2012 | fishboy99 | perskule et on komee ahven onnea!!! | | 10.07.2012 | pike97 | komee kala! | | 10.07.2012 | Jerex | aattelin vaan että maasto on sen näköstä kun siellä paikassa missä olin viikonloppuna myös hauks kuvan maasto on sen läheisen paikan näkönen
| | 11.07.2012 | Kalamies69 | ollaanhan me saatu yli kilosiaki samasta paikasta, että toi on semmonen perus ahven sieltä. |
|
|
|
| |
|