|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 08.07.2012 | piirtorajala | Onnea! kelpo hauki! puitelee jo nätisti. | | 08.07.2012 | Kalamies69 | Kiitti.:) | | 09.07.2012 | | Melkein yhtä iso kuin saaja, jos nois linjois pysyy alkaa vähän suita aukeen kavereilla ;p |
|
|
|
| |
|