|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 14.07.2012 | KALAJYRKI | onks hyvii???
| | 14.07.2012 | Romppis13 | Ei. En ole itse saanut atomilla yhtään kalaa... :P | | 14.07.2012 | KALAJYRKI | okei itse ostin tänään niin piti käyvvä kokeilemassa sainhan mää tuota 2,45kg hauven | | 17.07.2012 | Kissakala39 | Millä värillä? | | 17.07.2012 | KALAJYRKI | hopealla | | 17.07.2012 | KALAJYRKI | hopealla | | 18.07.2012 | nikoe- | Hauki puree atomeihin kyllä hyvin! Onhan sitä saatu atomin isoimmalla koolla jopa säyne! Pikkuatomit on kyllä ahvenellekin kovia pelejä! Sininen on kyllä hauelle hyvä! | | 18.07.2012 | KALAJYRKI | Nii on! |
|
|
|
| |
|