Onks hyvii??? - Kalastuskuva

Onks hyvii???
Onks hyvii???
Päiväys:14.07.2012Katsottu
269
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän KALAJYRKI muut kuvat

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
14.07.2012KALAJYRKIonks hyvii???
14.07.2012Romppis13Ei. En ole itse saanut atomilla yhtään kalaa... :P
14.07.2012KALAJYRKIokei itse ostin tänään niin piti käyvvä kokeilemassa sainhan mää tuota 2,45kg hauven
17.07.2012Kissakala39Millä värillä?
17.07.2012KALAJYRKIhopealla
17.07.2012KALAJYRKIhopealla
18.07.2012nikoe-Hauki puree atomeihin kyllä hyvin! Onhan sitä saatu atomin isoimmalla koolla jopa säyne! Pikkuatomit on kyllä ahvenellekin kovia pelejä! Sininen on kyllä hauelle hyvä!
18.07.2012KALAJYRKINii on!