|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.07.2012 | eplafisher | millon sait
| | 21.07.2012 | Kalamies69 | minä en saanut tätä kalaa. kesäkuussa | | 21.07.2012 | aukkiz | tästä kuvasta näkee kuinka kalan etäisyyden suhde kalastajaan ja kameraan saa sen näyttäämään paljon isommalta kuin painon perusteella voisi päätellä :p | | 22.07.2012 | Kalamies69 | niinpä, tota vois luulla kiloseks. | | 22.07.2012 | aukkiz | Jep: ) | | 25.07.2012 | jppfisher | millä sait? haha eerik moro :D | | 25.07.2012 | Kalamies69 | bete lotolla hän sai sen. |
|
|
|
| |
|