|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 24.07.2012 | Pro-Rapala | Painoiko yli kilon? | | 25.07.2012 | Konkeri | Kyllä, ei oo viellä tullu tuosta järvestä alle 1kg kuhia :) tuo kuva vähän hämää. Kun koneella katsoo kuvaa nii paljo parempi. | | 25.07.2012 | Konkeri | Vaappu on kosto vaappu. Erittäin hyvä kuhalle ja myös hauelle! tämä kuha tuli päivällä klo 14.00 jälkeen |
|
|
|
| |
|