|  | | Tuli tommonen kela mukaan. saa nähä millanen on. | | | Päiväys: | 07.09.2012 | Katsottu 32 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän kuippis muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, SAMSUNG PL150 / VLUU PL150 / SAMSUNG TL210 / SAMSUNG PL151 | | Valotus: | 1/45 | | Aukko: | 35/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.09.2012 | pontifex | Minäkin meinasin ostaa seuraavaksi kelaksi Pennin. Luulisi noiden hyviä olevan :) | | 07.09.2012 | kuippis | ihan hyvän tuntunen kela. saa nähä ku saa sitä vähän paremmin käyttöön. itellä shimanoo vaan ollu.
|
|
|
|
| |
|