Tuli tommonen kela mukaan. saa nähä millanen on. - Kalastuskuva

Tuli tommonen kela mukaan. saa nähä millanen on.
Tuli tommonen kela mukaan. saa nähä millanen on.
Päiväys:07.09.2012Katsottu
32
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän kuippis muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, SAMSUNG PL150 / VLUU PL150 / SAMSUNG TL210 / SAMSUNG PL151
Valotus:1/45
Aukko:35/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
07.09.2012pontifexMinäkin meinasin ostaa seuraavaksi kelaksi Pennin. Luulisi noiden hyviä olevan :)
07.09.2012kuippisihan hyvän tuntunen kela. saa nähä ku saa sitä vähän paremmin käyttöön. itellä shimanoo vaan ollu.