|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 23.03.2013 | Lahmajärven ka | KasKAs..Härkis poikineen :D | | 23.03.2013 | Suurkalastaja | huhhuh komeeta! nättiä nättiä! | | 23.03.2013 | Suurkalastaja | :D | | 23.03.2013 | pacos | mää en puhuis nätistä:D näenkö ihan omiani vai onko seassa myös pari matikkaa??? | | 23.03.2013 | handyy | Kivinilkkoja | | 23.03.2013 | pike97 | Muutama härkis...komee saalis! | | 23.03.2013 | Juhotsu | mistee sinä nuita sait perhana vieköö:o ois siistiä suaha tuommone pilikillä:D onkos minkälaine uittotekniikka?:DD
| | 24.03.2013 | kuhamies85 | Pirun mukavaa ku verkoissa on toistasataa tollasta. Siinä hetki vierähtää irotellessa. :D
| | 24.03.2013 | Hyrrä | Onne rumia,pystyykö noita syömään ? | | 24.03.2013 | kalakala543 | Jos nuo kaks tuolla oikealla on kivinilkkoja niin aika lähellä SE lukemia taitavat olla. Komeita merihärkiä! | | 24.03.2013 | handyy | Jos ei nyt ihan kuitenkaan SE lukemia, kun suomen ennätys on jotain 500g luokkaa. Ja kyllä voi syödä | | 28.03.2013 | ExZou | Mitä sää noilla teet? :D | | 29.03.2013 | KABANOSSI | Komeeta! | | 30.03.2013 | osmis | Erätulilla just tehtiin noista jotain!!! | | 04.04.2013 | | komea saalis
:D |
|
|
|
| |
|