|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 02.04.2013 | Teippa | Aika nätti, varmasti kelpaa affenille | | 02.04.2013 | pontifex | Jos nyt lähtee uimaan ;) | | 03.04.2013 | Raine | Hieno/omaperäinen. 5/5
Voi olla muuten kirjolohelle peto! Jos ui, Luulen että ui :) | | 03.04.2013 | pontifex | Kiitos! | | 05.04.2013 | pontifex | Leikkasin tuota jigipyrstöä pois vähäsen niin sai sellaisen poikkoilevan uinnin! Menee muutaman sekunnin oikealla ja vaihtaa puolta. Jännä uinti, välillä käy pinnassakin. Syynä voi olla että tuo koukku on tuossa takana suorana |
|
|
|
| |
|