|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 15.04.2013 | Teippa | Erittäin nätti kuva | | 15.04.2013 | christian | Todella erikoinen ... hieno kuva. | | 15.04.2013 | | Juu, tosiaan oli vettä jäällä joku 5cm ja se lähti sit valumaa sinne avantoon. | | 15.04.2013 | tuomas21 | Samaa on monessa paikassa.paljonko oli jäätä?oliko teräsjäätä vai mitä? | | 15.04.2013 | Lahmajärven ka | Hieno kuva!
| | 15.04.2013 | | Ei ollu teräsjäätä oli kuitenki varmaan 60cm
| | 15.04.2013 | jamael | Roineella oli tuota samaa pyörrettä ja jossain reiässä oikein vaahtosi. |
|
|
|
| |
|