Vuoden eka saalis ;) Tais olla joskus nojatuoli :o - Kalastuskuva

Vuoden eka saalis ;) Tais olla joskus nojatuoli :o
Vuoden eka saalis ;) Tais olla joskus nojatuoli :o
Päiväys:18.05.2013Katsottu
32
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S5830
Valotus:1/1818
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
21.05.2013pro kristo99kuinkas kauan väsyttelit ;DDD
21.05.2013Kauan ;) ei oikee nykiny tuli vähän kun tukki :D
22.05.2013mobileZMihinkä uistimeen tarttui? Että osaa välttää. :)
22.05.2013Tarttui Calico Cattiin.Sentään koukut kesti :DD