|  | | Vuoden eka saalis ;) Tais olla joskus nojatuoli :o | | | Päiväys: | 18.05.2013 | Katsottu 32 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-S5830 | | Valotus: | 1/1818 | | Aukko: | 26/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.05.2013 | pro kristo99 | kuinkas kauan väsyttelit ;DDD | | 21.05.2013 | | Kauan ;) ei oikee nykiny tuli vähän kun tukki :D | | 22.05.2013 | mobileZ | Mihinkä uistimeen tarttui? Että osaa välttää. :) | | 22.05.2013 | | Tarttui Calico Cattiin.Sentään koukut kesti :DD |
|
|
|
| |
|