|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 23.06.2013 | jamael | Aika julmasti tuo puntari repii ... | | 23.06.2013 | Konkeri | irrotin koukun siitä niin se oli revenny jo :O en ymmärrä että miten se tuollain repi sit.. | | 01.07.2013 | J33bbi | No kokoa riitäniin... | | 06.07.2013 | Konkeri | kyllä:) ennätys! |
|
|
|
| |
|