|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.06.2013 | Jesset | Tuntuko aluks että on isompi kiinni :) | | 29.06.2013 | DiizeiSusiface | Mikä hiton trollaaja tää es jonne on? Nättejä haukia btw. | | 30.06.2013 | fisuman01 | se tuntu että olis ollu joku 2 kilonen mut se oli joku puolkilonen :D | | 30.06.2013 | fisuman01 | siis kilonen... :) | | 01.07.2013 | pacos | No mulla oli yks päivä hauki kiduksista kiinni. Tai siel meni joku luu minkä taakse yks koukku oli jääny: vähän löysää ja tumppi ois menny menojaan :D |
|
|
|
| |
|