Vaappupaja :) - Kalastuskuva

Vaappupaja :)
Vaappupaja :)
Päiväys:01.07.2013Katsottu
30
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S5690
Valotus:1/12
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
05.07.2013TypeyksOnko toi juuri valmistunu vai miten voi olla noin siisti?
05.07.2013Kaks vuotta ollut käytössä mutta nyt asetettu tuonne nurkkaan vaappujen maalauspaikka :)