|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 20.07.2013 | Typeyks | Vaappu. :D Mutta vakavasti Juha Oravan (Salmo) valmistamalta lättänältä näyttää. | | 20.07.2013 | moso69 | kiitti tiedosta. | | 20.07.2013 | jehna95 | Salmo tai Salmon, en muista kumpi. Itselläni on samanlainen mutta eri värinen. Onko tietoa ton hinnasta muuten? | | 20.07.2013 | Typeyks | Kyseessä on Salmo, nykyään Juha tekeen N:llä eli Salmon. Ja tuossa hintaa: http://www.supernova.fi/product/1606/salmo-lattana-vanhempi-kotimainen | | 20.07.2013 | jehna95 | Okei. Ihan mielenkiintoinen muotoilu tossa, vedessä näyttää kyljellään uivalta kalalta. :) | | 25.07.2013 | jackdalope | Jyväskyläläläisen Juha Oravan kapula. LÖytyy muuten myynti Toivolan Wanhalta pihalta jos haluaa lisää. |
|
|
|
| |
|