|  | | Mitä tehdä kun sanka on kellahtanut näin eteenpäin? Kela on okuma safina noir. Harmittaa vaan kun safina proossa sanka on ihan suorassa. Neuvoja otetaan vastaan. | | | Päiväys: | 26.08.2013 | Katsottu 27 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Niko1995 muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-I9100 | | Valotus: | 1/20 | | Aukko: | 265/100 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 26.08.2013 | jehna95 | En ymmärrä et mikä on vikana? Sanka kellahtanut eteenpäin? | | 26.08.2013 | Niko1995 | Huomaat kun katot tuota nuppia mistä siima tulee normaalisti ulos. | | 26.08.2013 | Poika96 | Ei haittaa vaik ois solmussa kuha hankai osa ei oo vino | | 26.08.2013 | pro kristo99 | Ei mitää haittaa ole...varmaankaa | | 27.08.2013 | Teippa | ei haittaa, jos ei ala kelatessa kopsimaan sanka veiviin | | 28.08.2013 | Matzon | Ei tuolla voi kalastaa koaka siima ei mee oikeaan kohtaan ja pyörii vapaana!! |
|
|
|
| |
|