|  | | Onko näillä tullut ja nimenomaan näillä väreillä? | | | Päiväys: | 26.08.2013 | Katsottu 30 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Niko1995 muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-I9100 | | Valotus: | 1/17 | | Aukko: | 265/100 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.08.2013 | jutskzz | kyllä tuolla betellä tulee.' | | 27.08.2013 | | ja countdonw. Jos se nyt on se. | | 27.08.2013 | kalakaapo | Mulla on toi samainen bete l(u)otto! Hyvin sillä varsinkin haukea on noussut.:) | | 27.08.2013 | Niko1995 | Mitä mieltä näistä Uv-väreistä? Onko pelannut? | | 27.08.2013 | Niko1995 | Tarkoitus näillä olisi pääasiassa saada sitä ahven enkkaa ja perehtyä jokikalastuksen saloihin. | | 29.08.2013 | Diku | Kyllä ahvenelle Lotto maistuu. |
|
|
|
| |
|