Onko näillä tullut ja nimenomaan näillä väreillä? - Kalastuskuva

Onko näillä tullut ja nimenomaan näillä väreillä?
Onko näillä tullut ja nimenomaan näillä väreillä?
Päiväys:26.08.2013Katsottu
30
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Niko1995 muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-I9100
Valotus:1/17
Aukko:265/100

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
27.08.2013jutskzzkyllä tuolla betellä tulee.'
27.08.2013ja countdonw. Jos se nyt on se.
27.08.2013kalakaapoMulla on toi samainen bete l(u)otto! Hyvin sillä varsinkin haukea on noussut.:)
27.08.2013Niko1995Mitä mieltä näistä Uv-väreistä? Onko pelannut?
27.08.2013Niko1995Tarkoitus näillä olisi pääasiassa saada sitä ahven enkkaa ja perehtyä jokikalastuksen saloihin.
29.08.2013DikuKyllä ahvenelle Lotto maistuu.