|  | | mikähän lie hämähäkki? kohtuu iso oli | | | Päiväys: | 27.08.2013 | Katsottu 36 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän kuippis muut kuvat | | Kamera: | Canon, Canon PowerShot A1300 | | Valotus: | 1/60 | | Aukko: | 28/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.08.2013 | UlGi | Ristihämähäkki taitaa olla
| | 28.08.2013 | pro kristo99 | oikea nimi on aitoristihämähäkki :) | | 28.08.2013 | kuippis | selvä juttu:) | | 29.08.2013 | | Toi han tappaa kahessa minuutissa jos se puree | | 01.09.2013 | -mononen- | mulla oli tollane niskassa toissapäivänä |
|
|
|
| |
|