|  | | Onkimaton Uistin -vaaput saapuivat postissa. Oli pakko tilata tuommonen "Jammun roiske" uudestaan , koska jäi jonkun hauen suuhun.... | | | Päiväys: | 03.09.2013 | Katsottu 54 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän jamael muut kuvat | | Kamera: | Samsung, GT-S5301 | | Valotus: | 3120000/26000000 | | Aukko: | 28/10 | | |
Tagit: onkimaton | |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 04.09.2013 | eemail | Onkimattomia tilasin mäkin pari, kuhalle. Lapissa oli kolme Onkimaton taimenta mukana ja eniten jallittivat mittataimenia mun osalta :) | | 04.09.2013 | jamael | Hieno juttu! | | 04.09.2013 | Pro-Rapala | Alin on aika karkin näköinen..;) | | 04.09.2013 | Typeyks | Onki tekee kyllä todella pyytäviä vaappuja. |
|
|
|
| |
|