|  | | tosta on joku saanu 12kg hauen | | | Päiväys: | 14.09.2013 | Katsottu 17 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | Nokia, C7-00 | | Valotus: | 20001/1000000 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 14.09.2013 | | vettä joku 30-60cm nii varmasti ollu kiva väsyttää. | | 14.09.2013 | Poika96 | On se mahollista juu keväällä luulis oleva aika todennäköistäkin ku hauki kalan perään ui... | | 15.12.2013 | koukunteroitta | Hui helkutti! Taisi kalansaaja nipinstellä itseään, ainakin muutaman kerran väsytyksen aikana. : D | | 15.12.2013 | | itekki aattelin ku menin kahtoon paikkaa. Aluksi moetin että kuka urpo tuolla etes kalastaa. |
|
|
|
| |
|