Prisman kaikki kalastustarvikkeet -30% Nää jäi kor.. - Kalastuskuva

Prisman kaikki kalastustarvikkeet -30% Nää jäi koriin :)
Prisman kaikki kalastustarvikkeet -30% Nää jäi koriin :)
Päiväys:15.09.2013Katsottu
46
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Kudjoi muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-I9505
Valotus:1/126
Aukko:220/100

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
15.09.2013Poika96Iha kätsyy noi prisma alet juu ja sit ku viel osuu joskus niihi -50% tuotteisii nii o kivaa... Ite ostin 2 nilsmaster invii ku oli -50% ja siihe henkilökunta-alennu -15% viel nii oli aika halpaa...
15.09.2013Juhotsuitekki aina ku on prismalla asiakasomistajapäivät ja henkilökunta-ale nii semmoset -30% nii ostelen sillo aina:D muuten ostan kalastusvälineet Motonetistä :p
15.09.2013KudjoiJuhotsu, aika samoilla periaatteilla mennään!
15.09.2013mikä calico cat tuo punane on?
16.09.2013Kudjoijv7 http://kalastus.hongkong.fi/fi/vieheet/lipat/calico-cat-12-g-lippa/p/16361/ Honkkari sanoo että " Special " väritys :D
20.10.2013Toi bluefox firetiger väri on tosi hyvä sain sillä 1800 säynen