|  | | Prisman kaikki kalastustarvikkeet -30% Nää jäi koriin :) | | | Päiväys: | 15.09.2013 | Katsottu 46 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Kudjoi muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-I9505 | | Valotus: | 1/126 | | Aukko: | 220/100 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 15.09.2013 | Poika96 | Iha kätsyy noi prisma alet juu ja sit ku viel osuu joskus niihi -50% tuotteisii nii o kivaa... Ite ostin 2 nilsmaster invii ku oli -50% ja siihe henkilökunta-alennu -15% viel nii oli aika halpaa...
| | 15.09.2013 | Juhotsu | itekki aina ku on prismalla asiakasomistajapäivät ja henkilökunta-ale nii semmoset -30% nii ostelen sillo aina:D muuten ostan kalastusvälineet Motonetistä :p | | 15.09.2013 | Kudjoi | Juhotsu, aika samoilla periaatteilla mennään! | | 15.09.2013 | | mikä calico cat tuo punane on? | | 16.09.2013 | Kudjoi | jv7 http://kalastus.hongkong.fi/fi/vieheet/lipat/calico-cat-12-g-lippa/p/16361/
Honkkari sanoo että " Special " väritys :D | | 20.10.2013 | | Toi bluefox firetiger väri on tosi hyvä sain sillä 1800 säynen |
|
|
|
| |
|