|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 04.10.2013 | pacos | Onko kotimainen?? Mitenkäs tuo nyt eroaa normaalista crank-vaapusta? :D | | 04.10.2013 | Jyrize | alkaako veden alla disco kun tuon laittaa sinne uimaan :D | | 04.10.2013 | Bimmer | Niin mikä on tämän funktio? :D | | 10.10.2013 | Diku | Tuli mieleen eräjorma2 jossa laserviehe :D
Sillä on siellä ainakin kalastettu onnistuneesti haukea ja kuhaa merestä. |
|
|
|
| |
|