Itsetehty puukko ja tuppi. Terä on ainut, jota en .. - Kalastuskuva

Itsetehty puukko ja tuppi. Terä on ainut, jota en valmistanut :P
Itsetehty puukko ja tuppi. Terä on ainut, jota en valmistanut :P
Päiväys:04.10.2013Katsottu
44
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän pontifex muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-I9305
Valotus:1/97
Aukko:26/10

Tagit:
puukko  tuppi  omatekoinen  
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
07.10.2013kim75Hieno on puukko ja hyvät on kädentaidot : )
07.10.2013kim75Kauneusvirhe kyllä tuo terä kun se ei ole itsetehty : )
07.10.2013ei tuota kehtaa pitää kalareissuilla mukana. Takan päälle tai vitriiniin.
07.10.2013kim75: ) No miten niin ei kehtaa? Aina parempi mitä riippumattomampi on kaupallisista tuotteista ja tekee mahdollisimman paljon itse jos osaa ja voi tehdä vaikka ei osaisi.Reissuille mukaan vain,pois turha ujous,eli rinta rottingille ja terveelle ylpeydellä vastaat kysyjille:että minä sen tein : )
07.10.2013BimmerUskon että jv7 tarkoitti puukon olevan niin hieno, ettei kehtaa riskeerata, jos puukko vaikka häviäisi :D Hieno on!
08.10.2013DikuMitä puuta puukon käsiosa? Muuten hieno.
08.10.2013pontifexKiitokset kaikille! Tummemmasta puusta en ole niin varma, mutta vaalea osa on visakoivua :)