|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 07.10.2013 | kim75 | Hieno on puukko ja hyvät on kädentaidot : ) | | 07.10.2013 | kim75 | Kauneusvirhe kyllä tuo terä kun se ei ole itsetehty : ) | | 07.10.2013 | | ei tuota kehtaa pitää kalareissuilla mukana. Takan päälle tai vitriiniin. | | 07.10.2013 | kim75 | : ) No miten niin ei kehtaa? Aina parempi mitä riippumattomampi on kaupallisista tuotteista ja tekee mahdollisimman paljon itse jos osaa ja voi tehdä vaikka ei osaisi.Reissuille mukaan vain,pois turha ujous,eli rinta rottingille ja terveelle ylpeydellä vastaat kysyjille:että minä sen tein : ) | | 07.10.2013 | Bimmer | Uskon että jv7 tarkoitti puukon olevan niin hieno, ettei kehtaa riskeerata, jos puukko vaikka häviäisi :D Hieno on! | | 08.10.2013 | Diku | Mitä puuta puukon käsiosa? Muuten hieno. | | 08.10.2013 | pontifex | Kiitokset kaikille! Tummemmasta puusta en ole niin varma, mutta vaalea osa on visakoivua :) |
|
|
|
| |
|