|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 11.10.2013 | Tricky | pa pilleri liki suoraan alaspäin. Kuokkuja ei kannata varmaan painottaa kun ne noin takana vaapus on. | | 11.10.2013 | Satunnaiskalas | Riippuu toki millaista uintia haet ja etenkin halutusta uintisyvyydestä. Vaikea vastata tuntematta painoa ja sen jakaumaa. En itse harkitsisi satulaa tai porrasta tuohon, vaan kokeilisin jonkinmallista suorahkoa uintilevyä. Myös suurehko viisto-L eli alareunasta porrastettu suora levy _/ saattaisi toimia. | | 12.10.2013 | Raine | Mulla kävi 4 osaisessa (Eri tavalla koukutettu) niin että kielilevyllä vaan pää ja seuraava osa vaaputti. Perät tuli sukkana ja ja se tuli ihan pinnassa.
Loivalla satulalevyllä vaappu meni pinnan alle ja sen uinti oli tiheää, pää ja seuraava osa vaan ui perät ei. Uinti oli käärmeen lailla kiemurtelevaa. Jyrkkää satulaa en kokeillut. |
|
|
|
| |
|