Vanha "Project X".. Kertokaapas minkälainen uintil.. - Kalastuskuva

Vanha "Project X".. Kertokaapas minkälainen uintilevy mahtais olla hyvä? / Painoa koukkuihin?
Vanha "Project X".. Kertokaapas minkälainen uintilevy mahtais olla hyvä? / Painoa koukkuihin?
Päiväys:10.10.2013Katsottu
45
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän pontifex muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-I9305
Valotus:1/33
Aukko:26/10

Tagit:
swimbait  vaappu  omatekoinen  
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
11.10.2013Trickypa pilleri liki suoraan alaspäin. Kuokkuja ei kannata varmaan painottaa kun ne noin takana vaapus on.
11.10.2013SatunnaiskalasRiippuu toki millaista uintia haet ja etenkin halutusta uintisyvyydestä. Vaikea vastata tuntematta painoa ja sen jakaumaa. En itse harkitsisi satulaa tai porrasta tuohon, vaan kokeilisin jonkinmallista suorahkoa uintilevyä. Myös suurehko viisto-L eli alareunasta porrastettu suora levy _/ saattaisi toimia.
12.10.2013RaineMulla kävi 4 osaisessa (Eri tavalla koukutettu) niin että kielilevyllä vaan pää ja seuraava osa vaaputti. Perät tuli sukkana ja ja se tuli ihan pinnassa. Loivalla satulalevyllä vaappu meni pinnan alle ja sen uinti oli tiheää, pää ja seuraava osa vaan ui perät ei. Uinti oli käärmeen lailla kiemurtelevaa. Jyrkkää satulaa en kokeillut.