ETUSIVU
VIDEOT
KUVAT
KALAT
KALAPAIKAT
MÖKIT
UISTIMET
KESKUSTELU
KALASTAJAT
HAKU
MAINOKSET
Onko kellää kokemuksia kyseisistä systeemeistä?? - Kalastuskuva
Onko kellää kokemuksia kyseisistä systeemeistä??
Päiväys:
22.10.2013
Katsottu
168
kertaa
Lisääjä:
Näytä käyttäjän spooni muut kuvat
Kamera:
SAMSUNG, GT-S5690
Valotus:
1/135
Aukko:
26/10
Takaisin
Kommentit
Kirjaudu sisään
tai
rekisteröidy
lisätäksesi kommentin.
22.10.2013
Matzon
Joo onn kyllä
22.10.2013
spooni
toimiiko??
22.10.2013
Matzon
Kyllä mulla ainaki