Onko kellää kokemuksia kyseisistä systeemeistä?? - Kalastuskuva

Onko kellää kokemuksia kyseisistä systeemeistä??
Onko kellää kokemuksia kyseisistä systeemeistä??
Päiväys:22.10.2013Katsottu
168
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän spooni muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S5690
Valotus:1/135
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
22.10.2013MatzonJoo onn kyllä
22.10.2013spoonitoimiiko??
22.10.2013MatzonKyllä mulla ainaki