|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 01.01.2014 | jamael | Näyttää aikas vanhoilta pilkeiltä. Tiedätkö noitan tekijöitä? | | 01.01.2014 | elkkuski pilk | Joo siis ostin noi kaikki kirpparilta isona klimppinä nii en tiiä noista mitää. | | 02.01.2014 | Poika96 | Pal makso kirpparilta?
| | 02.01.2014 | jamael | Toi alin vasemmalta toka punavalko tasuri näyttää Rauhalan tasurilta. | | 03.01.2014 | elkkuski pilk | Oliskohan toi toinen rivi täynnä lietsalan kuore nimisiä tasureita. Ylä rivistä jokku vois olla ässä pilkkiä, josaki niis on koukku aika suora ja ei häkästä. |
|
|
|
| |
|