|  | | Taitaa olla vaikutteita Hornetista tässä uudessa omatekoisessa.. Oli hieman enemmän tekemistä tossa levyyn kiinnitettävässä lenkissä. (Pituus ~7,5cm) | | | Päiväys: | 18.01.2014 | Katsottu 208 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän pontifex muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-I9305 | | Valotus: | 1/182 | | Aukko: | 26/10 | | |
Tagit: omatekoinen vaappu ahven | |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 19.01.2014 | jamael | Hyvä ahvenainen. Millanen uinti? Ite olen ajatellut kans syvännelappusta, mutta mietittäny se uintiläpän kohta... | | 19.01.2014 | pontifex | Kiitos! Uintia en ole päässyt testaamaan. Pitäisi varmaa vähäsen uittaa jossain altaassa. Ei tuo mikään älyttömän hankala homma ole tuo syvänne lappunen. Jollain poralla tai puukolla kaivertaa levyyn reiän vaan. :P | | 19.01.2014 | jamael | Ei se reiän teko tai lapun...vaan , että mikä ois hyvä kohta vaappuun laittaa, että uisikin. | | 19.01.2014 | pontifex | Niih no sitte kattoo jostain valmisvaapuista levyn kulmaa ym. Otan riskin ja kokeilen. Oon tyytyväinen levyn asetteluun tässä ja saattaapi vaikka uida :D | | 20.01.2014 | Raine | Komee kalanpyytö. Ei ole muuten itsekkään kokeillu syvännelevy vaappua tehdä. Menikö munkilla oikein tuo pituus vai mallasitko levyn kanssa jo runkolangan tekovaiheessa? | | 20.01.2014 | pontifex | Kiitos! Mittasin suunnilleen sopivan kohdan levyyn kun runkolanka oli jo kiinni vaapussa. Hyvinhän se sitten meni. |
|
|
|
| |
|