Mitkä värit puuttuu? - Kalastuskuva

Mitkä värit puuttuu?
Mitkä värit puuttuu?
Päiväys:09.02.2014Katsottu
244
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S5690
Valotus:1/12
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
09.02.2014Poika96Sinise ja punase sävyt? Tuo vasen takimmaine oma ottiviehe viime kesä :) 4,3kg hauki
09.02.2014pike97veikkaisin et loput värikartasta
09.02.2014Poika96Kannattaa myös taittaa ruoho suojus "oikein" tulee paremmi kaislikosta ja lumpeista läpi
10.02.2014jamaelahvenväri
10.02.2014tänä kesänä jäi kyl monta minaria pohjaa että huh! 6 jäi pohjaa ja 2 hauen suuhun kö pienellä lammella kalastelen missä vettä max.3m.
10.02.2014ja kiitti poika96.
10.02.2014pro kristo99Vihreän sävyjä lisää ;)
10.02.2014jamaelKuitusiimalla kalastaessa voi saada aika hyvin nykien minnarinkin pohjasta pois,ellei ole jäänyt johki tukkiin kiinni tms.
10.02.2014Poika96Itellä ei ole jääny minnari kii ku kerra et joutu hakee... Siimat mul o siel 0,25-0,3mm paksui kuitui eli n.17-25kg vetoo
11.02.2014mulla jotain sufiksin 17kg siimaa ja kyll kaislikost tulee mutta kun on nii paljon kantoja jotka ei lahoo nii niihin kyl jää :D
11.02.2014Poika96No paras oli et tuo 0,25 fireline exceed kesti vetää 4m pitkä uppotuki rantaa... Ku pää nous pintaa nii peruke napsahti liitos palasta...