|  | | Mitkä värit puuttuu? | | | Päiväys: | 09.02.2014 | Katsottu 244 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-S5690 | | Valotus: | 1/12 | | Aukko: | 26/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 09.02.2014 | Poika96 | Sinise ja punase sävyt? Tuo vasen takimmaine oma ottiviehe viime kesä :) 4,3kg hauki | | 09.02.2014 | pike97 | veikkaisin et loput värikartasta | | 09.02.2014 | Poika96 | Kannattaa myös taittaa ruoho suojus "oikein" tulee paremmi kaislikosta ja lumpeista läpi
| | 10.02.2014 | jamael | ahvenväri | | 10.02.2014 | | tänä kesänä jäi kyl monta minaria pohjaa että huh! 6 jäi pohjaa ja 2 hauen suuhun kö pienellä lammella kalastelen missä vettä max.3m. | | 10.02.2014 | | ja kiitti poika96. | | 10.02.2014 | pro kristo99 | Vihreän sävyjä lisää ;) | | 10.02.2014 | jamael | Kuitusiimalla kalastaessa voi saada aika hyvin nykien minnarinkin pohjasta pois,ellei ole jäänyt johki tukkiin kiinni tms. | | 10.02.2014 | Poika96 | Itellä ei ole jääny minnari kii ku kerra et joutu hakee... Siimat mul o siel 0,25-0,3mm paksui kuitui eli n.17-25kg vetoo | | 11.02.2014 | | mulla jotain sufiksin 17kg siimaa ja kyll kaislikost tulee mutta kun on nii paljon kantoja jotka ei lahoo nii niihin kyl jää :D | | 11.02.2014 | Poika96 | No paras oli et tuo 0,25 fireline exceed kesti vetää 4m pitkä uppotuki rantaa... Ku pää nous pintaa nii peruke napsahti liitos palasta... |
|
|
|
| |
|