|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 21.04.2014 | jamael | Nilsua kerrakseen =) | | 21.04.2014 | Poika96 | Itellä ei ole pienistä nilsuista kokemusta 12cm mulla on 6 ja 1 15cm nilsu. Lotoissa mulla on vaa 12 g 3kpl ja 15g 1kpl
| | 21.04.2014 | Poika96 | Tuo oikee alakulma nilsu mulla saanu aika syviäki hampaa koloja :) | | 29.04.2014 | muroniac | Vihreä-puna-keltainen nilsu keskellä vasemmalla on tuonut 12cm kokona eniten haukea meikäläisen veneeseen. |
|
|
|
| |
|