Kokemusta? - Kalastuskuva

Kokemusta?
Kokemusta?
Päiväys:28.04.2014Katsottu
348
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän TeamFish muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-I9305
Valotus:1/26
Aukko:26/10

Tagit:
kokemusta kyseisistä uistimista?   
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
28.04.2014TeamFishEli siis onko kokemusta kyseisistä uistimista mitä uistinta suosittelette käytettäväks tms.
28.04.2014Poika96Nilsu, lotto yleis varmaa kalustoo, Fat headkilleri pient mallii en oo nähnykkää itellä se 57g malli. Värien puolesta haukee pitäis ylös saada, ehkä jottaa muutaki :D
28.04.2014Poika96Ei sitä koskaa kans tiedä välil voi yllättää et satunnaisest anna mahkut muilleki :D
29.04.2014jamaelMillä tahansa noilla voi saada kalan nousemaan ;)