|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.04.2014 | TeamFish | Eli siis onko kokemusta kyseisistä uistimista mitä uistinta suosittelette käytettäväks tms. | | 28.04.2014 | Poika96 | Nilsu, lotto yleis varmaa kalustoo, Fat headkilleri pient mallii en oo nähnykkää itellä se 57g malli. Värien puolesta haukee pitäis ylös saada, ehkä jottaa muutaki :D | | 28.04.2014 | Poika96 | Ei sitä koskaa kans tiedä välil voi yllättää et satunnaisest anna mahkut muilleki :D | | 29.04.2014 | jamael | Millä tahansa noilla voi saada kalan nousemaan ;) |
|
|
|
| |
|