Ehkä ensi vuonna nähdään taas.... Eläköön C&R! - Kalastuskuva

Ehkä ensi vuonna nähdään taas.... Eläköön C&R!
Ehkä ensi vuonna nähdään taas.... Eläköön C&R!
Päiväys:08.04.2014Katsottu
545
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän PFCompany muut kuvat
Kamera:SONY, SLT-A37
Valotus:1/160
Aukko:45/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
03.05.2014PFCompanyJo aiemmin tää lisätty, mutta toisaalta huono kun jo lisättyä kuvaa ei voi vaihtaa vaan pitää laittaa ihan uusiksi jos haluaa vähän muokata....
03.05.2014JyrizeHyvä kuva!! Todellakin Eläköön C&R ja valikoiva kalastus!!