|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 20.05.2014 | kalaläävi | mistä oot saanut ja otitko | | 20.05.2014 | juumo | kyllä otin ja se tuli tuolt utin läheltä | | 20.05.2014 | Jani96 | Komee, paljonko painoa ja pituutta? | | 20.05.2014 | juumo | 55cm ja paino noin 1kg
| | 08.06.2014 | jeebu | ei kyllä paina tuo kiloa eika ole 55cm pitkä |
|
|
|
| |
|