Idylliä... - Kalastuskuva

Idylliä...
Idylliä...
Päiväys:25.06.2014Katsottu
146
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän PFCompany muut kuvat
Kamera:SONY, SLT-A37
Valotus:1/80
Aukko:160/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
26.06.2014konkari 14vain yksi! :'( toivottavasti elokuusa on sorsaa!;)
26.06.2014PFCompanyJaa että meinaat äiteen ampua, vai? :O Broileria kaupasta, sanon minä!
26.06.2014jehna95Pari kaveria harrastaa metsästystä ja aina kun huomaan jonkun mielestäni hienon luontokappaleen, keskustelu menee helposti sen tappamiseen ja syömiseen. Mitäpä siihen sitten sanoisi. :D
27.06.2014Kalamies15Noin se menee munkin sukulaisilla, joista pari metsästää. Jos tien yli menee hirvi tai peura ollaan heti lataamassa kivääriä: :D Ei ehkä ihan noin, mutta ainakin puhutaan...