|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 26.06.2014 | konkari 14 | vain yksi! :'(
toivottavasti elokuusa on sorsaa!;) | | 26.06.2014 | PFCompany | Jaa että meinaat äiteen ampua, vai? :O Broileria kaupasta, sanon minä! | | 26.06.2014 | jehna95 | Pari kaveria harrastaa metsästystä ja aina kun huomaan jonkun mielestäni hienon luontokappaleen, keskustelu menee helposti sen tappamiseen ja syömiseen. Mitäpä siihen sitten sanoisi. :D | | 27.06.2014 | Kalamies15 | Noin se menee munkin sukulaisilla, joista pari metsästää. Jos tien yli menee hirvi tai peura ollaan heti lataamassa kivääriä: :D Ei ehkä ihan noin, mutta ainakin puhutaan... |
|
|
|
| |
|