|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.09.2014 | harvesteri | Musta anttiko se siinä, äkkiseltään ihan komeestikkin onnistunu sidos;) Ehkä häkilän siikaset liian pitkät, mut kalat jos ottaa, niin se varmaan riittää. | | 28.09.2014 | Lauri P | Kiitti kommentista. Mitään suoraa mallia mulla ei ollu ja halusin kokeilla vaan muutamaa eri juttua tuossa. Pitää kokeilla vähän miten se ui nuin ja lyhentää sit siikasia saksimalla jos ei toimi.kalaa tulee jos tulee. ;) |
|
|
|
| |
|