|  | | Mökkirannan tuttavuudet...kalastaako vai eikö kalastaa, siinä vasta pulma ;) | | | Päiväys: | 09.08.2014 | Katsottu 815 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän StS muut kuvat | | Kamera: | SAMSUNG, GT-S7580 | | Valotus: | 1/173 | | Aukko: | 26/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 27.10.2014 | pro kristo99 | Voi että, kumpa meidänkin mökkirannassa uiskentelisi tuollaisia... | | 27.10.2014 | elkkuski pilk | Ei kalasta :) | | 27.10.2014 | StS | En haluakkaa kalastaa :)Paljon mielenkiintoisempia noin kuin koukun nokassa :D
| | 27.10.2014 | StS | Tossa vois istua päivät pääksytysten ja mielenkiintoista olis :D
| | 28.10.2014 | poka | Ei muuta, kuin siima veteen! Muutaman koittaa saada saaliiksi, mutta laskee takaisin. Ei noita ruoaksi kannata ottaa. Toki varmasti mukava noita on tuossa seuratakin. | | 28.10.2014 | StS | Ei raaski kiusata :) | | 29.10.2014 | EniZei | Ei ollenkaan hassumpi ranta! Mukavahan kalojen elämää on seurailla, varsinkin niiden oikeassa ympäristössä. Norjassa syvänmeren kalastuksen yhteydessä saattoi näkyä tosi hyvin 5 metriin asti, jos oli vaalea hiekkapohja. Silloin niitä kyllä tuli myös ongittuakin ;) | | 30.10.2014 | Satunnaiskalas | Lahnojako nuo ovat? | | 31.10.2014 | StS | Oman näkemykseni mukaan :lahnoja, säyne ja pikkukaloja :)
| | 31.10.2014 | StS | Vaikka alimmainen kala näyttääkin "haille" ;) :)
|
|
|
|
| |
|