Mökkirannan tuttavuudet...kalastaako vai eikö kala.. - Kalastuskuva

Mökkirannan tuttavuudet...kalastaako vai eikö kalastaa, siinä vasta pulma ;)
Mökkirannan tuttavuudet...kalastaako vai eikö kalastaa, siinä vasta pulma ;)
Päiväys:09.08.2014Katsottu
815
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän StS muut kuvat
Kamera:SAMSUNG, GT-S7580
Valotus:1/173
Aukko:26/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
27.10.2014pro kristo99Voi että, kumpa meidänkin mökkirannassa uiskentelisi tuollaisia...
27.10.2014elkkuski pilkEi kalasta :)
27.10.2014StSEn haluakkaa kalastaa :)Paljon mielenkiintoisempia noin kuin koukun nokassa :D
27.10.2014StSTossa vois istua päivät pääksytysten ja mielenkiintoista olis :D
28.10.2014pokaEi muuta, kuin siima veteen! Muutaman koittaa saada saaliiksi, mutta laskee takaisin. Ei noita ruoaksi kannata ottaa. Toki varmasti mukava noita on tuossa seuratakin.
28.10.2014StSEi raaski kiusata :)
29.10.2014EniZeiEi ollenkaan hassumpi ranta! Mukavahan kalojen elämää on seurailla, varsinkin niiden oikeassa ympäristössä. Norjassa syvänmeren kalastuksen yhteydessä saattoi näkyä tosi hyvin 5 metriin asti, jos oli vaalea hiekkapohja. Silloin niitä kyllä tuli myös ongittuakin ;)
30.10.2014SatunnaiskalasLahnojako nuo ovat?
31.10.2014StSOman näkemykseni mukaan :lahnoja, säyne ja pikkukaloja :)
31.10.2014StSVaikka alimmainen kala näyttääkin "haille" ;) :)