|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 01.06.2015 | jamael | No, huh huh! Siinä on ahventa kerrakseen. | | 04.06.2015 | | hyvänkokosta ahventa juu :) | | 04.06.2015 | Azmo_82 | Punnitsinki tuon läjän ämpärissä(600g) berkleyn digivaa-alla nii vaaka näytti tulosta 7,79kg. |
|
|
|
| |
|