|  | | Herkkua :) | | | Päiväys: | 29.04.2015 | Katsottu 306 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän muut kuvat | | Kamera: | OLYMPUS IMAGING CORP., FE5010,X915 | | Valotus: | 10/2000 | | Aukko: | 70/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 28.09.2015 | | Arvatkaa mitä kalaa tossa on | | 28.09.2015 | pro kristo99 | onko särkee? vaiko kenties salakkaa :D | | 29.09.2015 | | Ei oo kumpaakaan :D kuoretta se on |
|
|
|
| |
|