|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 02.10.2015 | | Viper on varmaan ihan hyvä kela ,mut Trio on aika herkkä sotkuille, ja döörit on varmaan ihan hyviä :) | | 03.10.2015 | Kraistx | Ootko päässy viperii viel kokeilee? onko hyvä? Ostin sen vähä aikaa sitten, enkä oo viel päässy testaamaan. | | 02.11.2015 | Poika96 | Pahoittelen huono aktiivisuutta... Viper 2v vanha ja toimii ku junan vessa. Trio ei ny mitenkää erityisesti sotkua väännä ja döörit o jerkki yms raskaassa heittelyssä hyviä... |
|
|
|
| |
|