Heittokelat - Kalastuskuva

Heittokelat
Heittokelat
Päiväys:01.10.2015Katsottu
269
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Poika96 muut kuvat

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
02.10.2015Viper on varmaan ihan hyvä kela ,mut Trio on aika herkkä sotkuille, ja döörit on varmaan ihan hyviä :)
03.10.2015KraistxOotko päässy viperii viel kokeilee? onko hyvä? Ostin sen vähä aikaa sitten, enkä oo viel päässy testaamaan.
02.11.2015Poika96Pahoittelen huono aktiivisuutta... Viper 2v vanha ja toimii ku junan vessa. Trio ei ny mitenkää erityisesti sotkua väännä ja döörit o jerkki yms raskaassa heittelyssä hyviä...