|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 18.09.2009 | vaiarm-1 | Komeat on Siiat Vaan millä tai miten ne tulivat?Oliko kenties verkko vai viehekalastus? | | 19.09.2009 | Mökkihöperö | Hienoja on ja varmasti maistuviakin :) | | 20.09.2009 | ratsumies | verkoilla nämä siiat kirkkaasta keskisuomalaisesta pikkujärvestä .. ja on maistuvia kyllä! |
|
|
|
| |
|