|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 18.11.2009 | tappi_00 | onpa siinä hauki olisin halunnu ton ittelleni oon silti meinannu saada jonku 190cm pitkä ja vei viä ustimen joki oli karvianjoki saukinniemestä.
| | 19.11.2009 | kampela | no siinä on rontti!! tooodella isooo!! ja hieno! | | 21.11.2009 | zuuzo | hieno hauki onnea
| | 08.01.2010 | vihervuori | voisin sanoa vähän niinku elisan mainoksessa että "no emmä nyt tiiä tää nyt on vähä tälläi sintti" | | 05.02.2010 | _jeppe | On nätti hauki ! |
|
|
|
| |
|