|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 24.09.2009 | zinja | muikunmäti on ihan parasta! | | 24.09.2009 | ratsumies | totta! | | 25.09.2009 | Hyrrä | Yhdyn edellisiin,mutta missä on noin isoja muikkuja ? | | 27.09.2009 | ratsumies | isoja on juu,isoin oli 27 cm, muut reilu 20 cm..pienestä kirkkaasta pikku järvestä pirkanmaalta.. |
|
|
|
| |
|