Kuhamaan Nuoret syysreissussa Vaskivedellä, Virroi.. - Kalastuskuva

Kuhamaan Nuoret syysreissussa Vaskivedellä, Virroilla
Kuhamaan Nuoret syysreissussa Vaskivedellä, Virroilla
Päiväys:24.10.2009Katsottu
782
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän skfin muut kuvat
Kamera:Canon, Canon DIGITAL IXUS 55
Valotus:1/60
Aukko:35/10

Tagit:
kuhamaan  nuoret  kalastustiimi  skfin  Jaakko95  Karvanoppa  kaikuluotain  vene  havanganjärvi  vaskivesi  virrat  
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
29.10.2009skfinJaakko95 vasemmalla, minä keskellä ja Karvanoppa oikealla. Vähän jäi laihaksi tulijoiden määrä lopulta mutta hyvä että edes kolme lähti.
29.10.2009Jaakko95hieno kuva :D
29.10.2009Tuliko kalaa?
30.10.2009skfinPari tärppiä tuli, Karvanopalle ensin pari kertaa(15m vettä ja syvänne jessellä että ei ottanut pohjaan) ja sitten minulla oikein vei siimaa kunnolla mutta irtos perhana(Inkoo-pellillä). Vähän huonoon aikaan oltiin liikkeellä, kuha ei oikein syönyt kunnolla. Eipä tuo tosin haitannut, kun saatin viikonlopun mökkiloma kolmellakympillä nokkaan.
31.10.2009vonkamiesjaa että tuollasta virroilla ookkos ikinä käyny pajuskyläs ruoveel koittaa tai ruoveen vesistöis?
01.11.2009DinotaunusMillä te oikeen uistelitte kun tossa ei näy moottoria missään...
01.11.2009Jaakko95ei millään vaan soudettiin
01.11.2009Dinotaunusok...no täytyy kun määkin kerkeen mukaan niin kattoo että jos otan roottorin sitte mukaan enskesänä...
02.11.2009skfinTuolla oli moottorivenekielto, muuten hyvä. Tosin, ei me nyt samassa paikkaa uudestaan käydä. Kalapaikkoja on vaikka muille jakaa että viitsisi panostaa vain yhteen :)
02.11.2009Dinotaunusnii mutta se on sitte enskesän miettimisä se...mutta siinä on se ongelma, että yli puolet poruasta menee enskesänä ripille...mutta kalastelen sitte yksin ja menkää lempiäniemeen niin voin tulla teitä kattoo sitte paatilla...
06.11.2009skfinEn mene rippileirille(ateisti). Ja kyllä rippileirin lisäksi kesään aina yksi kalareissu mahtuu. Rahasta ei tule ainakaan ongelmaa, tuo reissu maksoi 35€/henkilö. kun rippileiri pahimmillaan 300€
08.11.2009Dinotaunusjuu se on totta...