|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 29.10.2009 | skfin | Jaakko95 vasemmalla, minä keskellä ja Karvanoppa oikealla. Vähän jäi laihaksi tulijoiden määrä lopulta mutta hyvä että edes kolme lähti. | | 29.10.2009 | Jaakko95 | hieno kuva :D | | 29.10.2009 | | Tuliko kalaa? | | 30.10.2009 | skfin | Pari tärppiä tuli, Karvanopalle ensin pari kertaa(15m vettä ja syvänne jessellä että ei ottanut pohjaan) ja sitten minulla oikein vei siimaa kunnolla mutta irtos perhana(Inkoo-pellillä).
Vähän huonoon aikaan oltiin liikkeellä, kuha ei oikein syönyt kunnolla. Eipä tuo tosin haitannut, kun saatin viikonlopun mökkiloma kolmellakympillä nokkaan. | | 31.10.2009 | vonkamies | jaa että tuollasta virroilla ookkos ikinä käyny pajuskyläs ruoveel koittaa tai ruoveen vesistöis? | | 01.11.2009 | Dinotaunus | Millä te oikeen uistelitte kun tossa ei näy moottoria missään...
| | 01.11.2009 | Jaakko95 | ei millään vaan soudettiin | | 01.11.2009 | Dinotaunus | ok...no täytyy kun määkin kerkeen mukaan niin kattoo että jos otan roottorin sitte mukaan enskesänä... | | 02.11.2009 | skfin | Tuolla oli moottorivenekielto, muuten hyvä. Tosin, ei me nyt samassa paikkaa uudestaan käydä. Kalapaikkoja on vaikka muille jakaa että viitsisi panostaa vain yhteen :) | | 02.11.2009 | Dinotaunus | nii mutta se on sitte enskesän miettimisä se...mutta siinä on se ongelma, että yli puolet poruasta menee enskesänä ripille...mutta kalastelen sitte yksin ja menkää lempiäniemeen niin voin tulla teitä kattoo sitte paatilla... | | 06.11.2009 | skfin | En mene rippileirille(ateisti). Ja kyllä rippileirin lisäksi kesään aina yksi kalareissu mahtuu. Rahasta ei tule ainakaan ongelmaa, tuo reissu maksoi 35€/henkilö. kun rippileiri pahimmillaan 300€ | | 08.11.2009 | Dinotaunus | juu se on totta... |
|
|
|
| |
|