Tosta pitäis tulla kalaa:D - Kalastuskuva

Tosta pitäis tulla kalaa:D
Tosta pitäis tulla kalaa:D
Päiväys:18.07.2009Katsottu
83
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän zuuzo muut kuvat
Kamera:Hewlett-Packard, HP Photosmart E317
Valotus:1/190
Aukko:350/100

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
23.11.2009kampelajoo kyl oot oikees!...voi tulla kalaa!!