Mitkä olis hyvät hauelle ja ahvenelle? :) ja miten.. - Kalastuskuva

Mitkä olis hyvät hauelle ja ahvenelle? :) ja miten noita suspeja kuuluu uittaa?
Mitkä olis hyvät hauelle ja ahvenelle? :) ja miten noita suspeja kuuluu uittaa?
Päiväys:14.05.2010Katsottu
481
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän Tonde muut kuvat
Kamera:Canon, Canon PowerShot A560
Valotus:1/60
Aukko:71/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
14.05.2010HeeiikkiTuol on tuo calico cat lippa, sillä ite oon ainaki saanu ahventa sekä haukee hyvin. Muita en osaa sanoo. Näkkyy tuol räsäne, eiköhä sil haukee tuu myös hyvin, ellei erittäin hyvin
14.05.2010HeeiikkiEikös noita suspeja voi uittaa niiku normaaleita jigejä vai onkos niihi joku erillaine uittosysteemi?
14.05.2010TondeJoo kiitos, oon lukenu jostain että pari kelausta tauko pari kelausta tauko jne. mut en sit tiiä sitä oikeeta tapaa :D
16.06.2010jupe96Nuo kulta punaset vaaput luulis kelpaavan ärsykkeenä hauelle ja kokeileppa tuota vihreetä vaappua jossa on mustia raitoja.Siitäkin hauki voi tykätä.
11.09.2010_mononen_noo oikeestaan kaikki
12.08.2011rapala_Oletko saanut Clackin Rapilla
16.06.2013SainueProfessorilla ja Räsäsellä pitäis ainakin haukea tulla. :) Ja lippaa ahvenalle.
07.09.2013DikuAhvenelle jompikumpi kalalippa ja Reflex. Hauelle Professori ja Rapalan Jointed kaksosa vaappu.