|  | | Mitkä olis hyvät hauelle ja ahvenelle? :) ja miten noita suspeja kuuluu uittaa? | | | Päiväys: | 14.05.2010 | Katsottu 481 kertaa | | Lisääjä: | Näytä käyttäjän Tonde muut kuvat | | Kamera: | Canon, Canon PowerShot A560 | | Valotus: | 1/60 | | Aukko: | 71/10 | | |
| |
|
| |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 14.05.2010 | Heeiikki | Tuol on tuo calico cat lippa, sillä ite oon ainaki saanu ahventa sekä haukee hyvin. Muita en osaa sanoo. Näkkyy tuol räsäne, eiköhä sil haukee tuu myös hyvin, ellei erittäin hyvin | | 14.05.2010 | Heeiikki | Eikös noita suspeja voi uittaa niiku normaaleita jigejä vai onkos niihi joku erillaine uittosysteemi? | | 14.05.2010 | Tonde | Joo kiitos, oon lukenu jostain että pari kelausta tauko pari kelausta tauko jne. mut en sit tiiä sitä oikeeta tapaa :D | | 16.06.2010 | jupe96 | Nuo kulta punaset vaaput luulis kelpaavan ärsykkeenä hauelle ja kokeileppa tuota vihreetä vaappua jossa on mustia raitoja.Siitäkin hauki voi tykätä. | | 11.09.2010 | _mononen_ | noo oikeestaan kaikki | | 12.08.2011 | rapala_ | Oletko saanut Clackin Rapilla | | 16.06.2013 | Sainue | Professorilla ja Räsäsellä pitäis ainakin haukea tulla. :) Ja lippaa ahvenalle. | | 07.09.2013 | Diku | Ahvenelle jompikumpi kalalippa ja Reflex. Hauelle Professori ja Rapalan Jointed kaksosa vaappu. |
|
|
|
| |
|