|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 31.05.2010 | Kuhamato | komeita on. varmasti kalat kiinnostuu :) | | 14.06.2010 | jupe96 | tosi komeita pitäis itekki opetella tekee kunnolla vaappuja. Balsasta ko teet noita?
| | 17.06.2010 | Raine | balsasta ja apassista suurimmaksi osaksi. | | 07.08.2010 | köntsä | Mistäs oot tilaillu tommosia uintilevyjä??? | | 08.08.2010 | Raine | Samfishing ja jahtiväline. pikkuvaappujen tasakärkiset porraslevyt on saatu jostain lahjaksi en muista mistä... |
|
|
|
| |
|