Arsenaalia :D - Kalastuskuva

Arsenaalia :D
Arsenaalia :D
Päiväys:04.06.2010Katsottu
725
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän rasin muut kuvat
Kamera:Canon, Canon PowerShot A560
Valotus:1/60
Aukko:32/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
12.06.2010jupe96millä noilla uistimilla saat kalaa hyvi ;D
21.06.2010rasinno jos vantaanjoesta on kyse... niin noi vas yläreunassa olevat salmon vaaput jotka olen todennut hyväksi kirjon kalastuksessa :D
26.06.2010jupe96ok
19.07.2010PerchoOnko Jesseillä tullu, jos on niin minkä kokosella eniten? Ite oon saannu hyvin Jesseillä.
31.07.2010TheFishBoyEilen sain tolla toisiks ylimmällä jesse vaapulla 6,5kg hauen.
31.07.2010rasinno noilla 8cm jesseillä oon saanu eniten fisuu...isoimman hauen oon saanu tolla perus keltasela jessellä. ( paras vaappu kuhalle) :D
07.11.2011miki91On vissii vähä lisäästyny noi vieheet viime vuosina.
08.11.2011rasinno joo toi on aika vanha kuva... :)