|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 12.06.2010 | jupe96 | millä noilla uistimilla saat kalaa hyvi ;D | | 21.06.2010 | rasin | no jos vantaanjoesta on kyse... niin noi vas yläreunassa olevat salmon vaaput jotka olen todennut hyväksi kirjon kalastuksessa :D | | 26.06.2010 | jupe96 | ok | | 19.07.2010 | Percho | Onko Jesseillä tullu, jos on niin minkä kokosella eniten? Ite oon saannu hyvin Jesseillä. | | 31.07.2010 | TheFishBoy | Eilen sain tolla toisiks ylimmällä jesse vaapulla 6,5kg hauen. | | 31.07.2010 | rasin | no noilla 8cm jesseillä oon saanu eniten fisuu...isoimman hauen oon saanu tolla perus keltasela jessellä. ( paras vaappu kuhalle) :D | | 07.11.2011 | miki91 | On vissii vähä lisäästyny noi vieheet viime vuosina. | | 08.11.2011 | rasin | no joo toi on aika vanha kuva...
:) |
|
|
|
| |
|