Veikakkaa mitä maksoi ostokset :PP - Kalastuskuva

Veikakkaa mitä maksoi ostokset :PP
Veikakkaa mitä maksoi ostokset :PP
Päiväys:00.00.0000Katsottu
754
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän hauki97 muut kuvat
Kamera:Nokia, 5300

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
18.06.2010Kalajaska!15E!!!
18.06.2010hauki97Kuvassa Zalt,nils master big mouth,nils master Dart master jerk,Laxman Rasputin ja Wobbleri yleisvaappu
18.06.2010hauki97ei ollu jaakko
18.06.201035e
18.06.2010Jere985€ kaikki euron poisto korista:D
19.06.2010fisustaja92Taskualennuksella...ko? Jos ei niin 20€...
19.06.2010hauki9717,65€ Bigmouth 6€ Zalt 3,33€ Wobbleri yleisvaappu 2,50€ Laxman Rasputin 2,50€ Nils masterin Jerkki 3,33€ = 17,66
19.06.2010hauki97fisustaja mikä on taskualennus? :DD
19.06.2010fisustaja92No mikäköhän :D
19.06.2010MäskiRyöstö? :D
19.06.2010fisustaja92Kyllä, mahdollisimman halpa tapa muttei kuiteskaan paras. Noissa ois varmaan olluki taskuihin änkemistä. On muuten ihan hyvät värit valittu.
19.06.2010hauki97joo meinasin tota :D mut en ollu varma joo aattelin kirkasta ku on aika sameeta vettä
19.06.2010hauki97En oo harrastanu taskualennuksia :D
19.06.2010fisustaja92Tuolleen saat hyvät bisnekset pystyyn jos siel on enemmäki noit alennukses ja sitten myy jokusen eugenin voittoon kappaleelta :)
19.06.2010hauki97Joo mut pitäs käydä toise kerra ja varata vähä enemmä rahaa noista jerkeistä ja Zaltista varmaa sais eniten voittoa
21.06.2010Juu ihan hyvin mut mä löysin sattumalta vaan kirpparilta 30 eurolla pakillisen uistimia vaappuja,lusikoita,syvääjä,siimaa ja uistimia oli noin 60 kpl oli osa uusia oli rapalaa,kuusamoa,Blue Foxia ja Nils Masteria.;D
21.06.2010hauki97Mukava löyty :D
05.07.2010HAUXIööööööö.........17e
18.07.2010Jani96Hauxi oot vähän hidas
20.06.2011Viisisormialennus ja taskualennus samoja :)