|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 18.06.2010 | Kalajaska! | 15E!!!
| | 18.06.2010 | hauki97 | Kuvassa Zalt,nils master big mouth,nils master Dart master jerk,Laxman Rasputin ja Wobbleri yleisvaappu | | 18.06.2010 | hauki97 | ei ollu jaakko | | 18.06.2010 | | 35e | | 18.06.2010 | Jere98 | 5€ kaikki euron poisto korista:D | | 19.06.2010 | fisustaja92 | Taskualennuksella...ko? Jos ei niin 20€... | | 19.06.2010 | hauki97 | 17,65€ Bigmouth 6€ Zalt 3,33€ Wobbleri yleisvaappu 2,50€ Laxman Rasputin 2,50€ Nils masterin Jerkki 3,33€ = 17,66 | | 19.06.2010 | hauki97 | fisustaja mikä on taskualennus? :DD | | 19.06.2010 | fisustaja92 | No mikäköhän :D | | 19.06.2010 | Mäski | Ryöstö? :D | | 19.06.2010 | fisustaja92 | Kyllä, mahdollisimman halpa tapa muttei kuiteskaan paras. Noissa ois varmaan olluki taskuihin änkemistä. On muuten ihan hyvät värit valittu. | | 19.06.2010 | hauki97 | joo meinasin tota :D mut en ollu varma joo aattelin kirkasta ku on aika sameeta vettä | | 19.06.2010 | hauki97 | En oo harrastanu taskualennuksia :D | | 19.06.2010 | fisustaja92 | Tuolleen saat hyvät bisnekset pystyyn jos siel on enemmäki noit alennukses ja sitten myy jokusen eugenin voittoon kappaleelta :) | | 19.06.2010 | hauki97 | Joo mut pitäs käydä toise kerra ja varata vähä enemmä rahaa noista jerkeistä ja Zaltista varmaa sais eniten voittoa | | 21.06.2010 | | Juu ihan hyvin mut mä löysin sattumalta vaan kirpparilta 30 eurolla pakillisen uistimia vaappuja,lusikoita,syvääjä,siimaa ja uistimia oli noin 60 kpl oli osa uusia oli rapalaa,kuusamoa,Blue Foxia ja Nils Masteria.;D | | 21.06.2010 | hauki97 | Mukava löyty :D | | 05.07.2010 | HAUXI | ööööööö.........17e | | 18.07.2010 | Jani96 | Hauxi oot vähän hidas | | 20.06.2011 | | Viisisormialennus ja taskualennus samoja :) |
|
|
|
| |
|