|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 19.07.2010 | Jolle | Alin ja toisiks alin vois olla hyviä kuhalle ja hauelle. | | 19.07.2010 | fisustaja92 | Ylimmällä haukia joskus saanut, silloin kun tommonen oli... Samanlaisella entinen teknisen maikka oli saanut yli 11kg haukia MONTA :D | | 26.07.2010 | K_jp | Joo hyvä hauki uistin tuo toisiks alin:) | | 30.07.2010 | iikka | Toisiks alin toimii kuhalle ja hauelle | | 10.04.2013 | Pikehunter | Hauki ja kuha kelpuuttaa noista jokaisen oikeen mieluusti, ylin eli tuo 15cm malli toiminut ehkä parhaiten Nilsuista, ja juuri tuossa kyseisessä sinertävässä värissä. Toisiksi ylin on mielenkiintoinen tapaus - itse en ole ainakaan missään nähnyt tuossa värityksessä. Saattaisi toimia kesäkuhalle aurinkoisina päivinä lähellä pintaa hyvin, mikäli tuo vieheen pinta heijastaa valoa hyvin. |
|
|
|
| |
|