Nilsut,kertokaa omia kokemuksia jos on saman laisi.. - Kalastuskuva

Nilsut,kertokaa omia kokemuksia jos on saman laisia
Nilsut,kertokaa omia kokemuksia jos on saman laisia
Päiväys:19.07.2010Katsottu
277
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän __JN__ muut kuvat
Kamera:Nokia, 5530
Valotus:30000/1000000
Aukko:28/10

Tagit:
nilsmaster  
Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
19.07.2010JolleAlin ja toisiks alin vois olla hyviä kuhalle ja hauelle.
19.07.2010fisustaja92Ylimmällä haukia joskus saanut, silloin kun tommonen oli... Samanlaisella entinen teknisen maikka oli saanut yli 11kg haukia MONTA :D
26.07.2010K_jpJoo hyvä hauki uistin tuo toisiks alin:)
30.07.2010iikkaToisiks alin toimii kuhalle ja hauelle
10.04.2013PikehunterHauki ja kuha kelpuuttaa noista jokaisen oikeen mieluusti, ylin eli tuo 15cm malli toiminut ehkä parhaiten Nilsuista, ja juuri tuossa kyseisessä sinertävässä värissä. Toisiksi ylin on mielenkiintoinen tapaus - itse en ole ainakaan missään nähnyt tuossa värityksessä. Saattaisi toimia kesäkuhalle aurinkoisina päivinä lähellä pintaa hyvin, mikäli tuo vieheen pinta heijastaa valoa hyvin.