|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 25.07.2010 | _tursas_ | Tummia lippoja kannattaa ainakin kokeilla jos ne vain pyörivät kunnolla. | | 25.07.2010 | tail dancer | ok, kertokaa lisää :D | | 25.07.2010 | jjannee-- | pieniä,kirkkaita,kiiltäviä,ei syvälle meneviä nii noil lipoil ja hyvii lusikoita on ett niillä :)
ainaki mä kokeilisin :D | | 25.07.2010 | tail dancer | kiitos, lisää vaan..... | | 25.07.2010 | | Ehkä tuo punanen lotto jossa on nuo mustat pilkut muttako seki tatoo tulla liian pinnassa. | | 25.07.2010 | tail dancer | ok, muita? | | 25.07.2010 | | onks noi meppsei jos on niin niillä tulee | | 26.07.2010 | Rap-Ala | ite nappaa aina perus mepsil | | 26.07.2010 | tail dancer | mepsiä on ;D | | 28.07.2010 | kiinanpieru1 | hyviä | | 10.04.2013 | Pikehunter | Kaikki noista lipoista ovat varmasti ihan kokeilemisen arvoisia taimenelle ja lohelle, samoin vasemman yläkulman lusikat. Nuo Stormin Suspit unohtaisin samointein kotiin, samoin vaaput Rapalan Countdownia lukuunottamatta. |
|
|
|
| |
|