Rompetorilta ostettu Beni Vannisen be van vaappu. - Kalastuskuva

Rompetorilta ostettu Beni Vannisen be van vaappu.
Rompetorilta ostettu Beni Vannisen be van vaappu.
Päiväys:07.08.2010Katsottu
561
kertaa
Lisääjä:Näytä käyttäjän kalakala543 muut kuvat
Kamera:Canon, Canon DIGITAL IXUS 100 IS
Valotus:1/20
Aukko:32/10

Takaisin

Kommentit

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin.
14.11.2010jamaelMielenkiintosen näkönen
19.10.2011NonProkalastajOnko mitään tullut?
20.10.2011kalakala543Ei ole kun en ole uittanut kuin kerran ja huomasin ettei ui oikeastaan mitenkään.