|  | | |
| |
| | Kirjaudu sisään tai rekisteröidy lisätäksesi kommentin. | | 15.08.2010 | köntsä | Todella komea katko-vaappu, Miten muuten ui? | | 19.08.2010 | Tuho7000 | On kyl komiat noi suomut | | 02.10.2010 | NonProkalastaj | saamarin hieno... | | 03.10.2010 | Raine | ui tosi villisti vähä niiku käärme.. noin 5-30 cm pinnan alla.. riippuu miten nopeaan kelaa. kyljet välkkyy aika pirun paljon. hauet tuntuu tykkäävän :) |
|
|
|
| |
|